www.stawa.de

I dag åkte jag spårvagn med en man med fruktansvärt lustiga mustascher. De var liksom formade som korkskruvar ut från mungipan. Kanske inte så lätt att förklara men jag vågade inte ta upp kameran för att fotografera den pimpade mustaschen. Det är förresten inte så många som fotograferar här i Tyskland. Råkar man ta upp sin digtalkamera för att föreviga något så stirrar alla på en. Precis som om man vore en japan. På tal om spårvagn så åkte jag spårvagn med tre nunnor igår. Inte heller de vågade jag fotografera.

Kommentarer
Postat av: ida

Det verkar som att det inte bara är jag som stöter på fint folk på bussen/spårvagnen. Ta upp mobilen och smygfota. hahah

Postat av: Ricki

Okej Ida, den som först fangar en nunna som aker sparvagn pa bild vinner!

2009-01-16 @ 16:38:20
Postat av: ida

haha kan bli svårt att hitta en sån här i göteborg. Men visst, the game is on! ;)

2009-01-16 @ 17:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback