Ich komme aus Schweden

Man är äldrig så svensk som när man är utomlands sägs det. Och idag stämmer det verkligen in på mig. Jag började dagen med att se på På spåret och sen på Anja Pärsson. Efter det åkte jag ut till IKEA och åt köttbullar.





Köpte dessutom Pågens kanelgifflar och Malacos Salta sillar. Kom hem till hotellt och hejade fram Björn Ferry till seger (nja, kanske tar mig själv på för lite stort allvar här). Såg sedan en dokumentär med Lars Winnerbäck och nu har jag precis löst melodikrysset. Tror jag löste det trots att jag bara kunde ett enda svar men resten gissade jag mig till och det gick visst vägen. När jag skriver detta lyssnar jag på melodifestivalen 2008 men det vågar jag knappt skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback