Fildelning

Tänka blogga lite om fil idag. Jag gillar fil. Den tyska filen är jag dock lite tveksam till. Den har samma konsistens som gräddfil ungefär. Den är liksom lite separerad också så man måste få en blandning av vätska och „fast“ fil. Bor man på hotell måste man dessutom ösa upp filen med sked. Det är langtrakigt.

Nä, tacka vet jag Falkökpings mejeriers filmjölk. Det är min personliga favorit. Lagom i konsistensen och dessutom säljs den i en sådan där tetraförpackning som man kan stänga till och därefter ruska om filen. Arlas förpackning är totalt värdelös för fil. Inte ens när den är ny gaå det att ruska den för förpackningen innehåller endast en liter fil och ingen luft! Är man uppvuxen i Milko-land så är man. Fast nu börjar ju Milko balla ur och ta efter Arlas förpackningar.

 







Kommentarer
Postat av: Emma

Den norska kulturmelken får en hel formfranska! Ännu lite fetare, mycket godare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback