Beach 2009

Idag gick jag lite tidigare från jobbet för att hinna genomföra ett bra träningspass innan hungern satte in. Lämnade ju som sagt in minakläder på tvätt igår och när jag kom från jobbet idag låg kläderna prydligt vikta på min säng. Jag började leta rätt på träningskläderna men kunde inte hitta min sport-BH. Befarade först att den gått samma öde till mötes som träningsstrumpan och helt enklet försvunnit. Sedan upptäckte jag att även min vanliga BH var borta. Jag gick ner i repan och frågade vad som hade hänt. Fröken i repan sade att de inte var torra än. Jag försökte få mina BH-ar ändå eftersom jag ändå skulle träna i den ena. Men icke. Det gick då rakt inte för sig.

Men skam den som ger sig. Skall man träna så skall  man träna. Jag hade till och med lovat Bertil att träna. Så vad gör man då? Jo man tar helt enklet och sätter på sig baddräkten istället för sport-BH. Nu är det inget jag rekommenderar om man har en sport-BH att tillgå men nöden har ingen lag. Så idag har jag varit ute och sprungit intervaller i baddräkt. Okej då, jag hade mer kläder på mig än bara baddräkt. Det äckligaste var att det kändes konstigt på rygge, liksom bart och att det var inget som fångade upp svetten när man började svettas.

Nä. Baddräkt som sport-BH får bara 2 toastar av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback