Augsburgs svar på grusåttan

Idag när jag var på väg hen från djurparken hittade jag Augsburgs spårcentral.  3, 5 och 8 kilometer hade den att erbjuda. Dock erbjöds det inget lyse så jag skyndade mig hon och svidade om till löparstassen. Safeade och tog vagen till spårcentralen och sedan begav jag mig ut på åttakilometersbanan.

Jag vet att jag har klagat på Skatås grusåttan för att den är för flack. Jag lovar att aldrig mer göra det för den kan anses kuperad i jämförelse med Augsburgs åtta. Inte en enda backe på åtta kilometer! Ganska imponerand ehur man lyckas lägga en sådan bana. Fast å andra sidan är hela Augsburg rätt platt.

För övrigt så gratulerar jag IBK till vinsten idag. En viss motståndare ringde efter matchen och avlade rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback