Lille Ville

I går var jag och Martin ute i förorten hos Catarina och hennes Martin och hälsade på lille Vilhelm för första gången. Eller så värst liten var han inte, i alla fall inte för att vara endast två månader. En rejäl kille. Så rejäl att den söta björnoverallen vi köpt nästan var för liten. Tur att jag hade sparat kvittot.


Söt va?

Gav Vilhelm en mjukis-isbjörn också.  Av egen erfarenhet så vet jag att inget kan gå fel om man får en isbjörn som barn.



Min isbjörn Isa. Hon med pizzerian.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sant. Men får man en teddybjørn som liten så går det åt helvete. Se bara på Lasse Berghagen.

Postat av: Ricki

Precis. Då spottar man snus och gifter sig med Lill-babs..

2008-10-16 @ 08:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback