Här är ditt kylskåp?



Fanns det inte ett program som hette så? Eller har jag drömt det?

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

hhahaha nej det vet jag inget om

men alltid lika kul att se vad andra har i frysen ;)

Postat av: Ricki

Hmm, det var ju faktiskt kylen ;=)



Men jag har för mig att det fanns ett program som hette så men jag minns inte vad det handlade om..

2008-06-11 @ 22:10:31
Postat av: LindaT

Jag minns oxå nu! Tror jag.. Det var väl Jan Boris Möller som kockade ihop nåt av vad olika kända people hade i sitt kylskåp.. Eller? Minns jag helt fel? ;)

2008-06-11 @ 22:23:09
Postat av: Ricki

Aha, så var det nog. Minns det när du säger det.. Undrar vad han hade kokat ihop om han kommit hem till mig?

2008-06-12 @ 09:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback