Okänslig



Cyklade hem från Svingeln igår. (Ja, jag tyckte det var dags att börja träna lite igen). Alldeles mellan Stabbetorget och Trätorget  (ja, jag var nästan hemma alltså) så sved det till i ögat. Precis som om jag skulle fått in ett björkfrö i det. Men sedan gick det liksom över. Kollade för säkerhetsskull i ögat när jag kom hem och tog ur linserna. Hittade inget björkfrö. Men någon timme senare. Efter dusch, mat och slösurfing så dök det minsann upp ett björkfrö.

Hört att man bli okänslig i ögat av linser. Jag tror det stämmer. Första gånge jag upptäckte detta var när syrrans kulle färga håret på mig. Det var på den tiden jag hade ganska långt hårt. Typ ner till BH:n på ryggen. När jag var färgad och klar så kändes det som om jag hade något i ögat. Och mycket riktigt. Det hade jag. Ett fullängdshårstrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback